FINANSIJSKI NAVIGATOR
Naslovna strana/ Finansijski navigator
Zakon o finansijskom navigatoru za svesne potrošače CXXXIX iz 2013. o Mađarka Nacionalna Banka . Zakon zadatak MNB -a dodeljuje nadzoru sistema finansijskog posredovanja i zaštiti interesa korisnika usluga koje pružaju finansijske organizacije.
U okviru ove aktivnosti, MNB ispituje kretanja na domaćem i međunarodnom tržištu, prati i kontroliše zakonito poslovanje institucija, komunikacione kanale i njihov sadržaj, ocjenjuje vijesti o finansijskim institucijama i pružaocima usluga u okviru opšteg praćenja štampe i analizira informacije dobijenih iz pravnih podataka.
Kako bi se stvorilo svjesno potrošačko društvo i smanjili nesporazumi i štete proizašle iz neutemeljenih, pogrešnih odluka potrošača, MNB sprovodi proaktivne aktivnosti informisanja o finansijskoj zaštiti potrošača, vodi profesionalnu službu za korisnike i sarađuje sa partnerskim institucijama i pružaocima civilnih i komercijalnih usluga.
Finansijske informacije korisne u svakodnevnom životu dostupne su u informativnim materijalima Financial Navigatora. Komplet alata Financial Navigator sastoji se od veb stranice o zaštiti potrošača, niza tematskih brošura, obrazovnih i jednominutnih kratkih filmova, aplikacija za pomoć pri izboru proizvoda i informiranom odlučivanju i mobilne aplikacije.
Osim što pruža informacije koje podstiču zdrave finansijske odluke, MNB takođe pruža pomoć u rešavanju situacija podnosilaca žalbi. Osoblje korisničke službe na Bulevaru Krisztina u Budimpešti dostupno je lično, telefonom i pismeno, dok se potrošači koji žive daleko od glavnog grada mogu obratiti stručnjacima Mreže savetodavnih službi za finansijske navigatore koji sarađuju sa MNB -om u mnogim ruralnim područjima. gradovima.
Finansijski navigator. Ona prednjači u finansijama.
- Priprema za reviziju NAV
- Potpuno zastupanje pred poreskim vlastima
- Pravni lijekovi nakon revizija

FINANSIJSKI NAVIGATOR
Naslovna strana/ Finansijski navigator
Zakon o finansijskom navigatoru za svesne potrošače CXXXIX iz 2013. o Mađarka Nacionalna Banka . Zakon zadatak MNB -a dodeljuje nadzoru sistema finansijskog posredovanja i zaštiti interesa korisnika usluga koje pružaju finansijske organizacije.
U okviru ove aktivnosti, MNB ispituje kretanja na domaćem i međunarodnom tržištu, prati i kontroliše zakonito poslovanje institucija, komunikacione kanale i njihov sadržaj, ocjenjuje vijesti o finansijskim institucijama i pružaocima usluga u okviru opšteg praćenja štampe i analizira informacije dobijenih iz pravnih podataka.
Kako bi se stvorilo svjesno potrošačko društvo i smanjili nesporazumi i štete proizašle iz neutemeljenih, pogrešnih odluka potrošača, MNB sprovodi proaktivne aktivnosti informisanja o finansijskoj zaštiti potrošača, vodi profesionalnu službu za korisnike i sarađuje sa partnerskim institucijama i pružaocima civilnih i komercijalnih usluga.
Finansijske informacije korisne u svakodnevnom životu dostupne su u informativnim materijalima Financial Navigatora. Komplet alata Financial Navigator sastoji se od veb stranice o zaštiti potrošača, niza tematskih brošura, obrazovnih i jednominutnih kratkih filmova, aplikacija za pomoć pri izboru proizvoda i informiranom odlučivanju i mobilne aplikacije.
Osim što pruža informacije koje podstiču zdrave finansijske odluke, MNB takođe pruža pomoć u rešavanju situacija podnosilaca žalbi. Osoblje korisničke službe na Bulevaru Krisztina u Budimpešti dostupno je lično, telefonom i pismeno, dok se potrošači koji žive daleko od glavnog grada mogu obratiti stručnjacima Mreže savetodavnih službi za finansijske navigatore koji sarađuju sa MNB -om u mnogim ruralnim područjima. gradovima.
Finansijski navigator. Ona prednjači u finansijama.
- Felkészítés NAV ellenőrzésre
- Teljes képviselet az Adóhatóságok előtt
- Jogorvoslatok elvégzése az ellenőrzések után

ARTHUR BERGMANN AD.-2021